فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

افزایش مشتری؛ برای رسیدن به مشتریان بیشتر تلاش کنید

چگونه می‌توان اولین مشتری کسب‌و‌کار خود را جذب کرد؟

در ابتدای کار لیستی از تمام فعالیت‌هایی که در ذهن دارید و قصد انجام آنها را در آینده خواهید داشت تهیه کنید. این کار باعث می‌شود تا بدانید که چه کارهایی را برای انجام دادن دارید و هدف کلی مشخص می‌شود.  ادامه مطلب ...

کارت وفاداری؛ کارتی جهت همراهی مشتریان با کسب‌و‌کار و بهره بردن از خدمات

کارت وفاداری به چه دلیل در کسب‌و‌کار اهمیت دارد؟

برنامه‌‌ی وفاداری و کارت وفاداری یک روش اثبات شده برای ‌بدست آوردن مشتریان بیشتر و جدید است که به سادگی در قبال وفاداری مشتریان خود پاداش می‌دهد.  ادامه مطلب ...

افزایش فروش؛ گزینه‌ای برای سبقت گرفتن از رقبا در بازار کار

افزایش فروش و مزایای آن در کسب‌و‌کار

همه‌ی کسب‌و‌کارها می‌دانند که در زمینه‌ی فعالیتشان رسیدن به افزایش فروش یکی از گزینه‌هایی است که باعث موفقیت خواهد شد. حالا سوال پیش می‌آید که چه راه‌کارهایی برای رسیدن به افزایش فروش اهمیت دارد؟  ادامه مطلب ...

باشگاه مشتریان فضایی برای جذب مشتریان وفادار

چگونه مشتریان را متقاعد سازیم تا در باشگاه مشتریان عضو شوند؟

از یک سیستم مبتنی بر مسائل ساده استفاده کنید. استفاده از یک سیستم ساده برای وفاداری اولیه و تشویق برای خریدهای بیشتر امری مهم است.  ادامه مطلب ...

مشتری وفادار؛ بحثی مهم در رسیدن به موفقیت

مشتری وفادار در جهان کسب‌و‌کار مدرن امروز

طبق آمارهای دریافت شده شرکت تحقیقاتی گزارش داد که 79 درصد از مشتریان طی یک هفته از خدمات ضعیفی که کسب‌و‌کاری ارائه می‌دهد، رضایت خود را از دست می‌دهند.   ادامه مطلب ...