-
رضایت مشتری، بحثی مهم در افزایش فروش
شنبه 26 آبان 1397 13:06
4 دلیل مهم بودن رضایت مشتری در کسبوکار هرگز نباید اهمیت رضایت مشتری را نادیده بگیرید. یکی از دهها عواملی که باعث موفقیت یا شکست یک کسبوکار میشود، رضایت مشتری است. مهم این است که این عامل را ردیابی کنید و برای بهبود آن تلاش کنید تا مشتریان بیشتری را وفادار سازید. اگر به جلب رضایت خریداران توجه نکنید، انتظار...
-
برای افزایش فروش تلاش کنید
چهارشنبه 23 آبان 1397 16:09
چند نکته برای بهبود عملکرد فروش کسبوکارتان حرفهی فروش سریعتر از تمامی مشاغل حرکت میکند. در عرض یک چشمک زدن رقبای جدید ظاهر میشوند. محصولاتی شبیه به محصولات شما منتشر میشود و قبل از اینکه شما آن محصولات یا رقبا را بشناسید، به صورت ناخواسته وارد مسابقهای میشوید. حالا زمانی است که باید با رقبای خود برای افزایش...
-
افزایش فروش و رشد چشمگیر در کسبوکار
سهشنبه 22 آبان 1397 15:34
5 راه برای افزایش فروش در کسبوکار شما بدون توجه به بودجهی شما، همیشه راههایی برای افزایش فروش و کسبوکار شما وجود دارد. با افزایش بازاریابی و کنترل بودجه، میتوانید فروش خود را افزایش دهید. در زیر چند راه ارائه دادهایم که شما میتوانید کسبوکار خود را حتی با بودجهی کم گسترش دهید. 1. با مشتریان فعلی خود صحبت...
-
CRM تاثیر بسزایی در مشتریان وفادار دارد
دوشنبه 21 آبان 1397 17:10
با چند راه، CRM میتواند تعداد مشتریان وفادار را بهبود بخشد یاد بگیرید چگونه با مشتریان وفادار ارتباط برقرار کنید. زمانی که مشتری به خرید از شما و کسبوکارتان عادت میکند و اعتمادش به شما جلب شد باید ارتباط خود را با آنها دائمی داشته باشید تا بتوانید مشتریان وفاداری بدست آورید که خود آنها برای شما تبلیغات چشمگیری...
-
ارتباط بین CRM و باشگاه مشتریان
یکشنبه 20 آبان 1397 17:08
CRM برای باشگاه مشتریان چگونه است؟ همانطور که در مقالات قبل گفته شد CRM مدیریت ارتباط با مشتری است اما ارتباطش با باشگاه مشتریان چگونه است؟ برای برخی به معنی بازاریابی، برای برخی دیگر به معنی پایگاه دادهی فروش و برای عدهای دیگر ثبت نام برای ارتباطات بیشتر است. پس اهداف CRM و باشگاه مشتریان یکی است ولی به صاحبان...
-
داشتن مشتریان راضی باعث رونق کسبوکار خواهد شد
شنبه 19 آبان 1397 12:03
برای داشتن مشتریان راضی و خشنود به چند نکته توجه کنید انتظارات مشتریان را برآورده کنید هیچ چیز برای مشتریان در دنیای دیجیتال خستهکنندهتر از این نیست که بخواهند منتظر محصولات جدید شما بمانند. زمانی را برای رساندن آنها به آرزوها و اهدافشان تعیین کنید. زمانی را برای پاسخگویی به سوالات و نیازهای آنها مشخص کنید تا بدانند...
-
راههای افزایش فروش با CRM
سهشنبه 15 آبان 1397 13:02
دلایلی مبنی بر تاثیر CRM در افزایش فروش در فروش B2B سیستم CRM تاثیر گذار است؟ در اغلب موارد، افرادی که فروش B2B انجام میدهند از سیستم CRM خوششان نمیآید. فروشندگان اغلب CRM را به عنوان ابزار، کار بیشتر و تنها راهی برای پیگیری کار توسط کارفرمایان خود مشاهده میکنند. همچنین زمان وارد کردن دادهها در سیستم را کار اضافی...
-
CRM چیست؟
دوشنبه 14 آبان 1397 16:12
CRM چیست؟ CRM به معنای مدیریت ارتباط با مشتری است. به صورت سادهتر، سیستم CRM به کسبوکار اجازه میدهد تا روابط تجاری و اطلاعات مربوط به آنها را مدیریت کنید. با CRM، شما میتوانید مشتری و اطلاعات تماس، حساب، و فرصتهای فروش را در یک مکان ایدهآل به طوری که همیشه در دسترس است داشته باشید. درست مانند سیستم عاملهایی که...
-
چگونه مشتریان خود را وفادار سازیم؟
یکشنبه 13 آبان 1397 17:01
وفادارسازی مشتریان با مشتریانتان به صورت آنلاین چت کنید سعی کنید همیشه پاسخگوی مشتریان باشید. این عمل باعث ایجاد صمیمیت میشود. مشتریان احساس میکنند که برای شما مهم هستند و میتوانند به راحتی سوالات خود را مطرح و پاسخی مطمئن دریافت کنند. مشتریانتان را به برنامهی وفاداری دعوت کنید این پیشنهاد به مشتریان نشان میدهد...
-
باشگاه مشتریان در راستای وفادارسازی مشتریان تلاش میکند
شنبه 12 آبان 1397 16:23
شرایط و ضوابط باشگاه مشتریان چیست؟ باشگاه مشتریان برای کسبوکارهایی است که لزومی به تبلیغات کلامی به مشتریان ندارند. به عنوان مثال: کافیشاپ، رستوران و یا لباسفروشی. مشتری در باشگاه مشتریان تنها تبلیغات محصولات و قیمت آنها را مشاهده میکند و در نهایت پس از تحقیق، در چگونگی برآورده کردن نیازشان و انتخاب شما به محل...
-
روند کارکرد باشگاه مشتریان چگونه است؟
چهارشنبه 9 آبان 1397 17:17
باشگاه مشتریان باشگاه وفادارسازی را گروهی از مشتریانی تشکیل میدهند که به صورت مکرر کالاها یا خدمات یک کسب و کار را خریداری میکنند. این مشتریان منبع اصلی درآمد برای شرکت و کسبوکار هستند. باشگاه مشتریان راهی مناسب برای بررسی و مقایسهی چندین کالا با هم است و در کوتاهترین زمان تحقیقات به خرید منجر میشود. شرکتهایی...
-
باشگاه مشتریان چیست؟
دوشنبه 7 آبان 1397 17:21
مشتریان خود را ویژه بدانید امروزه مردم برای تلفن همراه بیشتر از کیف پول خود ارزش قائل هستند و بیشتر مسائل را با موبایل خود میسنجند و در همه جا از تلفن همراه خود برای بیشتر مسائل استفاده میکنند. زمانی که برنامه و نرمافزاری طراحی شود تا مردم بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و عضو مشتریان وفادار نرمافزار شوند...
-
دستیابی به افزایش فروش با رعایت اصولی آسان
یکشنبه 6 آبان 1397 13:00
7. دسترسی آسان مشتری به کسبوکارتان را محیا کنید راههای ارتباطی با مشتریان را فراهم کنید. در مقالات قبلی از راههای اطلاعرسانی تخفیفات و محصولات جدید به مشتری صحبت کردیم اما منظور از راههای ارتباطی این است که حتما شمارههای رند برای مشتریان خود اختصاص دهید تا همیشه شما را به خاطر داشته باشند. همهی ما شمارههای...
-
راه کارهای کارشناسان برای افزایش فروش
شنبه 5 آبان 1397 17:34
چند راه از زبان کارشناسان کسبوکار برای افزایش فروش افزایش فروش بیشتر از داشتن یک محصول با کیفیت ارزش دارد. در این مقاله، از کارشناسان کسبوکار از هر حوزهای خواستهایم تا نظرات خود را در مورد نحوهی افزایش درآمد فروش خود با ما به اشتراک بگذارند. 1. مشخصات و نام تجاری خود را تقویت کنید کسبوکارتان نمادی از شخصیت...
-
راههای جذب و افزایش مشتری
شنبه 5 آبان 1397 17:29
6. تبلیغات کسبوکار خود را در کاتالوگهای محلتان بیاورید درست است که با اختراع موبایل تحولی عظیم در صنعت تکنولوژی و اینترنت ایجاد شد اما گاهی افراد به دلیل مشغلههای ذهنی که دارند تمایل به گشتن و دنبال کردن جاهای زیادی برای برآورده کردن نیاز و خریدشان ندارند. گاهی افراد به کتابهای تبلیغاتی که درب منازل آورده میشود...
-
راههایی ساده برای جذب مشتری
چهارشنبه 2 آبان 1397 17:55
10 راه جالب برای جذب مشتریان بیشتر به کسب و کار آیا میخواهید راههای جالب برای جذب مشتری بیشتر به کسب و کار را بدانید؟ کسب و کارتان چگونه است؟ چند استراتژی برای جذب مشتریان بیشتر را با هم بررسی میکنیم. کسبوکار در تعریف کلی به معنای فروش محصول و خرید مشتری است که این روند را فرآیند فروش میگویند. حال اگر این فرآیند...
-
راههایی برای افزایش فروش و مشتری
سهشنبه 1 آبان 1397 16:58
آیا تازه برای کار و فروش وارد بازار شدهاید؟ آیا میخواهید روند کار خود را تغییر دهید؟ آیا میخواهید مسیر کاریتان را به سوی افزایش فروش و مشتری سوق دهید؟ در این مقاله چند پیشنهاد برای رسیدن به اهدافتان ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید. چند راه برای افزایش فروش نمایندهی فروش شما به عنوان نمایندهی فروش...
-
منظور از B2C چیست؟
دوشنبه 30 مهر 1397 16:48
فروش B2C چیست؟ در این نوع فروش هدف کسبوکارها تنها مصرفکنندگان هستند. نمونههایی از B2C فروش اتومبیل و مواد غذایی به مصرف کنندگان است. درحالیکه بعضی از کالاهای B2C مثل املاک و مستغلات و ماشین با قیمت بالا هستند ولی اکثر کالاهای B2C در قیمتهای پایینتر عرضه میشوند. چرخهی B2C بسیار کوتاهتر از چرخهی B2B است. B2C...
-
منظور از B2B چیست؟
یکشنبه 29 مهر 1397 18:30
فروش B2B چیست؟ B2B اصطلاحی برای ارتباط میان کسب و کارهاست. این نوع فروش برای مشاغلی است که محصولات و اجناس یک شرکت دیگر را به صورت عمده به کسب و کار دیگری عرضه میکند نه به مصرفکننده. B2B معمولا پیچیده تر از B2C (کسب و کار به مصرف کننده) است. فروشندگان B2B آموزشهای حرفهای میبینند تا بتوانند کسب و کارهای خریدار را...
-
چرا تخفیف ارائه میدهید؟
شنبه 28 مهر 1397 17:12
چرا تخفیف ارائه می دهید؟ معمولا برای افزایش فروش و جذب مشتری بیشتر فروشندگان و صاحبان کسب و کار تخفیف ارائه میدهند. تخفیفات برای هر دو طرف سودآور است و در نتیجهگیری میزان ریالی فروش تاثیر بسزایی دارد. تخفیف در فضای B2B قبل از اینکه ما با دلایل تاکتیکی به این نتیجه برسیم که نباید در کسب و کار شما تخفیف داده شود،...
-
"تجربه مشتری" چیست؟
شنبه 28 مهر 1397 14:24
بی مقدمه، بریم سر اصل مطلب! تجربه مشتری چیست؟ تاکنون تعاریف گوناگونی از این مفهوم ارائه شده است. مفهومی که آرام آرام به کلید پیشرفت، تمایز و ماندگاری کسبوکارها تبدیل میشود. اما تجربه مشتری (Customer Experience) در حقیقت چیست؟ گارتنر تجربه مشتری را اینگونه تعریف میکند: احساس و درک مشتری از تاثیر برخورد و تعامل با...
-
راههای دستیابی به افزایش فروش
چهارشنبه 25 مهر 1397 14:25
با مشتری راحت در مورد محصولتان صحبت کنید زمانی که شما خدماتی را به مشتری ارائه میدهید و فرآیند فروش انجام شد با مشتری خود صحبت کنید و از او بخواهید نظراتش را به شما بازگو کند. مثلا از او بپرسید که محصول شما را در منزل و یا محل کار استفاده کرده است یا نه؟ از او بخواهید راجع به کیفیت محصولتان نظر بدهد تا بتوانید مشتری...
-
تخفیف هدفگذاری شده باعث ایجاد افزایش فروش و مشتری میشود.
سهشنبه 24 مهر 1397 17:47
برنامه ریزی قبل از تخفیف قبل از شروع روند فروش هدف خود را مشخص کنید. از قیمت خرید خودتان به عنوان فروشندهی محصول و قیمتی که میخواهید به مشتری ارائه دهید اطمینان حاصل کنید. سپس برای جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش تخفیف ارائه دهید. حاشیه سود شما، نشانگر و هدفتان در کسب و کار شماست. بهترین کاهش قیمت را محاسبه کنید به...
-
بررسی راههای افزایش مشتری
دوشنبه 23 مهر 1397 15:33
جذب مشتری و حفظ آن حفظ مشتری بیشتر از جذب آن اهمیت دارد. تلاش برای حفظ مشتریان فعلی خیلی بهتر و با ارزشتر از یافتن مشتریان جدید است. اگر فقط به دنبال جذب مشتریان جدید هستید مطمئنا کسب و کارتان رونق چشمگیری نخواهد داشت و به موفقیت نمیرسید بلکه باید سعی در حفظ و نگهداری مشتریان خود کنید. تلاش برای جلب رضایت آنها...
-
آیا تا به حال به افزایش مشتری خود فکر کردید؟
یکشنبه 22 مهر 1397 14:43
افزایش مشتری کلید طلایی برای هر کسب و کار، موفقیتآمیز است. اگر شما کاری برای این امر انجام ندادهاید، سریع عمل کنید و آن را در اولویت قرار دهید. خدمات مشتری در سالهای گذشته رشد کرده است. در گذشته تنها راه پیگیری مشتری تماس تلفنی بوده اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی راههای ارتباطی افزایش یافته است. پس بهانهای از این...
-
چطور با فروش خوب خود مشتری را راضی نگه دارید
شنبه 21 مهر 1397 17:19
کاهش فروش اگر فروش در پایان هر فصل و یا در تاریخ مشخص شده، کمتر از فصول قبلی باشد کاهش فروش رخ داده است که در این مقاله کلیات روند فروش بررسی خواهد شد. مشاغل در میان خود؛ به سه دسته شرکت های تجاری، شرکت های تولیدی و شرکت های خدماتی تقسیم میشوند. بیشترین حوزه فعالیت هر شرکت، خرید و فروش است. در معاملات خرید و فروش،...
-
چگونگی افزایش فروش و مشتریان وفادار
شنبه 21 مهر 1397 17:09
افزایش فروش و مشتری پیدا کردن مشتریان جدید و افزایش فروش مهمترین قسمت در فرآیند فروش میباشد. داشتن مشتری برای محصول امری کاملا طبیعی است اما پایداری خرید مشتری از شما و وفادار کردن آنها که این خود باعث افزایش فروش میشود مهمترین بخش کار شماست. راههایی برای افزایش فروش اگر نمیدانید چگونه و از چه راهی اقدام به افزایش...
-
چگونه تخفیف بدهیم؛ 6 راهکار برای فروش ارزان و کسب سود
شنبه 21 مهر 1397 17:07
تخفیف یکی از معمول ترین روش ها برای بالا بردن فروش است. مطابق نظرسنجی ها، فروش ارزان بهترین استراتژی مالی برای فروشندگان در تمام بخش ها است. اما با وجود موثربودن، این استراتژی می تواند مانند شمشیر دو لبه عمل کند. خرید ارزان برای خریدار جذاب است اما پایین آوردن قیمت ها اگر در مسیر اشتباه صورت گیرد میتواند به قیمت از...
-
چگونگی جذب مشتری بیشتر و تبلیغات بهتر برای دیده شدن محصولات
شنبه 21 مهر 1397 17:04
خودتان در مورد راههای افزایش مشتری چه فکری میکنید؟ یکی از محرکهای اصلی کسب و کار شما ارزشی است که برای مشتریان خود قائل هستید. تجزیه و تحلیل سودآوری مشتری و بیشتر کردن عمر وفاداری مشتری برای هر کسب و کار بسیار مهم و ضروری است.برای افزایش مشتریان، لازم است که با مشتریان بالقوه و فعلی ارتباط برقرار کنید، به احتمال...
-
جمعه سیاه (Black Friday) چیست و چگونه در روند فروش تاثیر میگذارد؟
شنبه 21 مهر 1397 17:00
جمعه سیاه چیست؟ روز بعد از شکرگزاری به عنوان جمعه سیاه شناخته میشود. این روز به طور رسمی یا غیر رسمی شروع فصل تعطیلات خرید است. تقریبا تمام فروشگاهها برای جذب مشتریان به فروشگاه خود تبلیغات میکنند. مردم قبل از آغاز به کار فروشگاهها درست مثل سربازان گوش به فرمان، در ساعتهای مشخص به خط ایستادهاند تا معاملههای سال...