-
کارت وفاداری؛ کارتی است پر از خدمات متنوع برای مشتریان
سهشنبه 25 دی 1397 11:23
بهترین کارت وفاداری چه کارتی است؟ کارت وفاداری میتواند یک راه بسیار مفید برای صرفهجویی در خرید مشتریان باشد. با توجه به تحقیقات انجام شده، اکثر مشتریان در جهان برای داشتن کارت وفاداری در کیف پول خود در تلاش هستند، در حالیکه یکی از کمترین احتمالات استفاده از آنها است. کسبوکارها به طور معمول کارت وفاداری ارائه...
-
مشتری وفادار؛ فعالیتهایی که برای بدست آوردن آنها لازم است
دوشنبه 24 دی 1397 16:16
مشتری وفادار به چه کسی گفته میشود؟ وفاداری مشتری زمانی است که او به طور مداوم از یک کسبوکار خریداری میکند. این معمولا براساس نیازهای مشتری، ترجیحات و تجارب دریافت شدهی او از کسبوکار است. ایجاد کمپینهای تبلیغاتی برای بدست آوردن مشتری وفادار پاسخی مطمئن است. زمانی که کسبوکاری، کمپینی ایجاد میکند مشتری...
-
باشگاه مشتریان و مزایای وجود آن در همهی کسبوکارها
دوشنبه 24 دی 1397 12:28
باشگاه مشتریان یکی از ابزارهای بازاریابی است که توسط همه نوع کسبوکار مورد استفاده قرار میگیرد تا انگیزهی مشتریان فعلی را با ارائهی نوعی از پاداشهای کسبوکار بالا ببرد. به دلیل شایع بودن باشگاه مشتریان بین بزرگترین و کوچکترین کسبوکارها، همگی برای وفادار کردن مشتریانشان تلاش میکنند. نمونههایی از باشگاه...
-
افزایش مشتری محرک اصلی در کسبوکار بشمار میآید
یکشنبه 23 دی 1397 15:20
راههایی ساده برای رسیدن به افزایش مشتری یکی از محرکهای کلیدی هر کسبوکار افزایش مشتری است. تجزیه و تحلیل سودآوری مشتری و به حداکثر رساندن عمر مشتری برای هر کسبوکار بسیار مهم و ضروری است. برای افزایش مشتری، ضروری است که با مشتریان بالقوه و فعلی ارتباط برقرار کنید و ارزش کسبوکارتان را بیشتر کنید. به احتمال زیاد...
-
کارت وفاداری خدماتی است که به مشتریان عرضه میگردد
یکشنبه 23 دی 1397 11:34
مزایای کارت وفاداری کارت وفاداری یک راه فوقالعاده برای ایجاد افزایش درآمد کسبوکار و به عنوان یک ابزار بازاریابی ساده برای گسترش شرکت محسوب میشود. ارائهی کارت وفاداری ساده است. هنگامی که یک مشتری از کسبوکار شما بازدید و خرید میکند، بر روی کارت آنها مهر میخورد. پس از چندینبار بازپرداخت و خرید میتوانند کارت را...
-
جذب مشتری؛ تنها گزینهای است که به نوع خدمات، محصولات و رفتار شما بستگی دارد
شنبه 22 دی 1397 15:58
جذب مشتری چیست؟ مشتری فردی است که برای رفع نیازهایش به کسبوکار مراجعه میکند تا کالاها یا خدماتی که توسط یک کسبوکار تولید میشود را خریداری کند. جذب مشتری هدف اصلی بسیاری از کسبوکارهای است زیرا این مشتری است که تقاضا برای کالاها و خدمات را ایجاد میکند. بنگاههای کسبوکار اغلب با تبلیغات و یا کاهش قیمتها رقابت...
-
حفظ مشتری یکی از دلایل پیشرفت کسبوکار است
شنبه 22 دی 1397 12:10
حفظ مشتری چیست؟ تعریفی به صورت خلاصه از حفظ مشتری حفظ مشتری اشاره به فعالیتها و اقدامات شرکتها و کسبوکارهایی است که برای کاهش تعداد نقصها در امور مشتری میپردازند. هدف از برنامههای نگهداری و حفظ مشتری این است که به کسبوکارها کمک کند تا به مشتریان بیشتری دست یابند و از طریق برنامههای وفاداری آنها را حفظ کنند و...
-
مشتری وفادار؛ همراهی مشتریان با کسبوکار را وفاداری مشتری گویند.
شنبه 22 دی 1397 10:25
مشتری وفادار کیست؟ شرکتهایی که علاقهمند به CRM دارند و به بهبود آن توجه بسزایی میکنند اغلب سعی در توسعهی مشتریان وفادارشان دارند. برخی از کسبوکارها از طریق وبسایت و برخی دیگر از راههای عملی انجام میدهند. کسبوکارهایی که از طریق وبسایت برای جذب مشتری وفادار عمل میکنند سعی براین دارند تا خدماتی ویژه به...
-
باشگاه مشتریان؛ نرمافزاری برای خدماترسانی به موقع به مشتریان
شنبه 22 دی 1397 09:59
باشگاه مشتریان و الزامات آن باشگاه مشتریان موجب صرفهجویی در وقت شماست و به شما کمک میکند تا به مشتریان سریع پاسخ دهید هنگامی که باشگاه مشتریان را به عنوان بهترین خدمات به مشتری ارائه میدهید، سرعت در آن اهمیت زیادی دارد. یکی از مزایای نرمافزار سرویسدهندهی خدمات این است که شما میتوانید قالبهای ایمیل پشتیبانی شده...
-
افزایش مشتری راهی است برای دستیابی به مشتریان وفادار بیشتر
شنبه 22 دی 1397 09:57
بازاریابی مناسب برای رسیدن به افزایش مشتری پیشرفت کسبوکار خود را با فروش بیشتر به مشتریان فعلی افزایش دهید. شما این موضوع را بارها شنیدهاید که حفظ مشتریان فعلی ارزانتر از جذب مشتریان جدید است. این برای بسیاری از کسبوکارها، مخصوصا در عرصهی تجارت الکترونیک بهتر است که در آن همیشه کلیکها باعث افزایش مشتری و فروش...
-
کارت وفاداری؛ کارتی برای ارائهی خدمات بهتر به مشتریان
شنبه 22 دی 1397 09:55
چند دلیل برای اینکه ارائهی کارت وفاداری برای بازاریابان ضروری است اکثر شرکتهای سراسر کشور از کارت وفاداری استفاده میکنند. این کسبوکارها اهمیت حفظ مشتریان موجود خود را درک کردهاند و تصمیم گرفتهاند که یک سیستم خاص را برای ایجاد وفاداری مشتری به کار ببرند. در حالی که ویژگی هر برنامه ممکن است متفاوت باشد. برنامهی...
-
افزایش فروش با راهکارهایی ساده قابل دسترسی است
چهارشنبه 19 دی 1397 15:24
افزایش فروش به چه معناست؟ برای رسیدن به افزایش فروش، شما میتوانید خطوط کسبوکار جدید، گسترش بازار، افزایش فعالیتهای بازاریابی و یا بهبود خدمات مشتری را پیش بگیرید. اگر در بخش تولیدی کار میکنید، این به معنای افزایش بهرهوری شما برای پاسخگویی به تقاضای مشتری است. یکی دیگر از راههای رسیدن به افزایش فروش ایجاد...
-
نرمافزار خدمات مشتری یا باشگاه مشتریان چیست؟
چهارشنبه 19 دی 1397 12:21
مزیتهای استفاده از باشگاه مشتریان اگر خدمات مشتری کسبوکار شما شامل پاسخ دادن به ایمیلها و ارسال پیامهای تبریک و اطلاعرسانی تخفیفات است بهترین گزینه ایجاد باشگاه مشتریان در کسبوکار میباشد. نرمافزار خدمات مشتری اجازه میدهد تا کسبوکار شما را مدیریت و سازماندهی کند و از این طریق پاسخ به تمام درخواستهای خدمات...
-
مشتری وفادار کیست و چه تاثیری در روند کسبوکار دارند؟
سهشنبه 18 دی 1397 15:12
انواع مختلف مشتری وفادار برای درک وفاداری مشتری باید تشخیص انواع و درجهی وفاداریهای آنها را در نظر بگیرید. جنبههای رفتاری و نگرشی مشتریان با هم متفاوت است. در کسبوکار مهم است که درک کاملی از مشتری وفادار داشته باشید و بتوانید آن را به شکل مناسب در اختیار داشته باشید. ایجاد کمپینهای تبلیغاتی کسبوکار را در روند...
-
افزایش مشتری؛ برای رسیدن به مشتریان بیشتر تلاش کنید
سهشنبه 18 دی 1397 12:19
چگونه میتوان اولین مشتری کسبوکار خود را جذب کرد؟ در ابتدای کار لیستی از تمام فعالیتهایی که در ذهن دارید و قصد انجام آنها را در آینده خواهید داشت تهیه کنید. این کار باعث میشود تا بدانید که چه کارهایی را برای انجام دادن دارید و هدف کلی مشخص میشود. بازار رقبا را بسنجید و مشتریان کلی محصولاتتان را محک بزنید. قصد از...
-
کارت وفاداری؛ کارتی جهت همراهی مشتریان با کسبوکار و بهره بردن از خدمات
دوشنبه 17 دی 1397 15:32
کارت وفاداری به چه دلیل در کسبوکار اهمیت دارد؟ برنامهی وفاداری و کارت وفاداری یک روش اثبات شده برای بدست آوردن مشتریان بیشتر و جدید است که به سادگی در قبال وفاداری مشتریان خود پاداش میدهد. نظارت و تجزیه و تحلیل فعالیتهای مشتریان را از طریق وبسایت میتوانید به همراه داشته باشید و از این طریق برای دسترسی به...
-
افزایش فروش؛ گزینهای برای سبقت گرفتن از رقبا در بازار کار
دوشنبه 17 دی 1397 11:22
افزایش فروش و مزایای آن در کسبوکار همهی کسبوکارها میدانند که در زمینهی فعالیتشان رسیدن به افزایش فروش یکی از گزینههایی است که باعث موفقیت خواهد شد. حالا سوال پیش میآید که چه راهکارهایی برای رسیدن به افزایش فروش اهمیت دارد؟ در درجهی اول از مسائلی که باعث رسیدن به افزایش فروش در کسبوکار خواهد شد ارتباط...
-
باشگاه مشتریان فضایی برای جذب مشتریان وفادار
یکشنبه 16 دی 1397 13:28
چگونه مشتریان را متقاعد سازیم تا در باشگاه مشتریان عضو شوند؟ از یک سیستم مبتنی بر مسائل ساده استفاده کنید. استفاده از یک سیستم ساده برای وفاداری اولیه و تشویق برای خریدهای بیشتر امری مهم است. مزایای VIP رایگان را در اختیار مشتریانتان قرار دهید. ساخت برنامههای غیرپولی برای مشتریان ارزش به شمار میآید و به شما اعتماد...
-
مشتری وفادار؛ بحثی مهم در رسیدن به موفقیت
یکشنبه 16 دی 1397 11:14
مشتری وفادار در جهان کسبوکار مدرن امروز طبق آمارهای دریافت شده شرکت تحقیقاتی گزارش داد که 79 درصد از مشتریان طی یک هفته از خدمات ضعیفی که کسبوکاری ارائه میدهد، رضایت خود را از دست میدهند. در ذهن داشته باشید که چگونه کسبوکارها میتوانند مشتری وفادار خود را که احساسات آنها به طور مداوم تغییر میکند را تقویت کنند...
-
افرایش مشتری به معنای حضور دائمی مشتریان وفادار است
شنبه 15 دی 1397 16:10
چگونه خدمات به مشتری میتواند کسبوکار شما به افزایش مشتری برسد؟ ارائهی خدمات به مشتریان خوب و وفادار کلیدی برای رسیدن به افزایش مشتری و ساختن کسبوکار شماست. مشتریانی که خدمات عالی دریافت میکنند، بازگشت به کسبوکار شما را تکرار میکنند. پس از دریافت خدمات خوب ، قطعا اکثر مشتریانی که از شما برای اولین بار خرید...
-
کارت وفاداری؛ کارتی که موجب رضایت مشتریان میشود
شنبه 15 دی 1397 14:31
چگونه کارت وفاداری کار میکند؟ امروزه بسیاری از کسبوکارها به فکر راهاندازی برنامههای وفاداری و ارائهی کارت وفاداری به مشتریان خود هستند. کارت وفاداری برای مشتریان حس خوبی به همراه دارد. شما به عنوان صاحب کسبوکارتان با ارائهی برنامه و کارت وفاداری به مشتریان خود میتوانید به تعداد آنها بیفزایید و آنها را به...
-
افزایش فروش؛ گزینهای که در رشد کسبوکار موثر است
شنبه 15 دی 1397 09:53
راههایی آسان برای رسیدن به افزایش فروش هر شرکت میخواهد فروش خود را افزایش دهد. متأسفانه بسیاری از مردم به اشتباه معتقدند که فروش بیشتر همیشه مستلزم کارهای طولانی مدت است. در صورتی که اصلا به این نحو نیست. ایجاد کمپینهای تبلیغاتی در افزایش فروش تاثیر بسزایی دارد. در این مقاله چند روش آسان و نسبتا بدون دردسر برای...
-
باشگاه مشتریان چیست و چگونه میتواند برای کسبوکار مفید باشد؟
شنبه 15 دی 1397 09:51
چه برنامهای برای وجود باشگاه مشتریان غلط است و شما به عنوان صاحب کسبوکار چه کاری باید انجام دهید؟ به نظر میرسد برنامههای وفاداری و باشگاه مشتریان این روزها در همه جا و در اکثر کسبوکارها وجود دارند. ایجاد کمپین در باشگاه مشتریان باعث پیوستگی و استحکام ساختار کسبوکارتان خواهد شد. در این مقاله به بررسی راههای...
-
مشتری وفادارهمانند بمب برای پیشرفت کسبوکارتان عمل میکند
چهارشنبه 12 دی 1397 13:20
انواع مختلف مشتریان و نحوهی تبدیل آنها به مشتریان وفادار مشتری وفادار کسبوکار خود را افزایش دهید در هر کسبوکاری برای شروع زمینهی کاری خود صاحبین مشاغل به دنبال مشتریان جدید هستند و این روند قابل درک خواهد بود اما برای کسبوکاری که مدت زمانی از استارت کار گذشته است پیدا کردن مشتریان جدید کاری عقلانی نیست. شاید...
-
افزایش فروش گزینهای مناسب برای رشد کسبوکار در جهت مثبت است
سهشنبه 11 دی 1397 12:40
در صورتی که میخواهید کسبوکارتان به سمت افزایش فروش حرکت کند روشهای زیر را در نظر بگیرید یکی از راههایی که برای رسیدن به افزایش فروش موثر است شرکت در کمپینهای تبلیغاتی است. کمپین باعث میشود تا مشتریان بیشتری به کسبوکار شما سر بزنند و با شما و محصولاتتان آشنا شوند. هرچه دایرهی مشتریان شما بیشتر شود قطعا...
-
مشتری وفادار؛ مشتریان همراه با کسبوکار
دوشنبه 10 دی 1397 13:09
راههایی برای ایجاد مشتری وفادار در کسبوکار مهم نیست که اندازهی کسبوکار شما چه مقدار است. مشتری وفادار برای تمامی کسبوکارها فوقالعاده مهم است. مشتری وفادار بیش از 67 درصد بیشتر از مشتریان جدید به صرفه است. علاوه بر این، جذب مشتریان جدید بسیار هزینهبرتر از حفظ مشتری وفادار است. ایجاد کمپینهای تبلیغاتی راهی...
-
تجربهی مشتری؛ گزینهای مناسب برای بهبود روند کاری شما است
یکشنبه 9 دی 1397 12:56
راههایی برای ایجاد یک استراتژی قوی جهت بدست آوردن تجربهی مشتری بزرگ در ابتدا باید بگویم که هر کسبوکاری با در نظر گرفتن شرایط مالی و بودجهی خود راهکارهای مناسب را باید پیش بگیرد تا به موفقیت در زمینهی حرفهای خود برسد. راههای متفاوتی برای پیشرفت و رسیدن به افزایش مشتری ، افزایش فروش و جلب رضایت مشتری وجود دارد...
-
باشگاه مشتریان نرمافزاری برای پیشرفت بیشتر کسبوکار است
شنبه 8 دی 1397 13:14
باشگاه مشتریان چگونه کار میکند؟ بیشترین رنج سنی افرادی که در برنامهی وفاداری و باشگاه مشتریان عضو میشوند افرادی هستند که در ردهی سنی بزرگسال قرار میگیرندبرنامههای وفاداری و سیستم باشگاه مشتریان با مرور زمان به صورت تکامل یافتهای رشد کرده است و پیشرفت چشمگیری داشته است. این سیستمها به طور فزایندهای تبدیل به...
-
افزایش مشتری؛ رسیدن به افزایش مشتری و موفقیت با به کارگیری راههایی جدید
شنبه 8 دی 1397 09:50
استراتژیهایی بزرگ برای حفظ و افزایش مشتری در بیشتر کسبوکاران، حفظ مشتری یک معاملهی بزرگ است. اکثر مردم تنها نگران نگهداشتن مشتریان هستنداما باید به فکر حفظ و افزایش مشتری باشند. بنابراین نگهداشتن مشتریان به طور منظم بدان معنی است که بازاریابی کسبوکار نیاز به زمان و پول زیادی برای رسیدن به افزایش مشتری دارد،...
-
افزایش فروش یا فروش بیشتر؛ یکی از عواملی است که کسبوکار را منحصر به فرد میکند
شنبه 8 دی 1397 09:48
چند اصل موثر که باعث افزایش فروش کسبوکار شما خواهد شد اعتقاد بر این که شما میتوانید هر چیزی را به هر کسی به فروش برسانید، با رعایت اصولی مطمئن قابل اجراست. مشتریان ایدهآل خود را شناسایی کرده و به آنها خدمات و محصولاتتان را ارائه دهید. فروش میتواند چالش برانگیز باشد. بازاریابانی که افزایش فروش را در کسبوکارتان...