-
کارت وفاداری؛ ابزاری برای وابسته کردن و وفادارسازی مشتریان به کسبوکار
چهارشنبه 5 دی 1397 12:44
استراتژیهای برای یک برنامهی وفاداری خلاق یک برنامهی وفاداری فرصت شگفتانگیزی برای کسبوکار شما و فضایی برای ایجاد مشتریهای وفادار و افزایش مشتری میدهد. در جهانی که کسبوکارهای متعددی برای فروش محصولات مشابه هستند، تمایز نام تجاری یا همان برند برای موفقیت بسیار ضروری است. کسبوکار شما نیاز به یک برنامهی...
-
تعریف باشگاه مشتریان چیست و برای کسبوکار دارای چه مزایا و معایبی است؟
سهشنبه 4 دی 1397 15:11
حفظ و نگهداری مشتری با باشگاه مشتریان باشگاه مشتریان چه تاثیری بر وفاداری مشتریان دارد؟ باشگاه مشتریان، مشتریان شما را وادار میکند تا با ارائهی انگیزه به آنها برای انجام خرید مجدد از شما، وفادار باشند. انواع مختلفی از برنامههای وفاداری مشتری وجود دارد و مرز مشخصی در مورد باشگاه مشتریان وجود ندارد. دادن مزایا به...
-
افزایش مشتری راهی برای دیده شدن بین رقبا؛ مشتریان شناسنامهی هر کسبوکار هستند
دوشنبه 3 دی 1397 13:33
اگر میخواهید کسبوکار خود را رشد دهید به افزایش مشتری فکر کنید روشهای پیشنهادی را مد نظر قرار دهید شما کسبوکار خود را راهاندازی کردهاید و پایگاهی جامع و کوچک را برای مشتریان خود ایجاد کردهاید. پس این به شما فرصت میدهد تا از ابتدا رابطهی وفاداری خود را با مشتریان خود پرورش دهید. شما میتوانید از همین ابتدا...
-
باشگاه مشتری فضایی برای حمایت از مشتریان؛ راهی برای بهتر دیده شدن مشاغل
یکشنبه 2 دی 1397 12:33
هدف از برقراری باشگاه مشتری در کسبوکار چیست؟ باشگاه مشتری عمدتا در سه حوزه ارتباط برقرار میکند: اعضای باشگاه، پرسنل و با کسانی که در محیط خارجی کسبوکار خود مانند رسانهها هستند. روشهای ارتباطی با مشتریان، مجله، خبرنامههای منظم یا پستهای الکترونیکی، تلفن باشگاه، صفحهی وبسایت است. ارتباط با اعضا نباید محدود...
-
افزایش مشتری یعنی بدست آوردن رضایت مشتریان از کسبوکارتان
شنبه 1 دی 1397 12:12
4 راه عالی برای بهبود روند افزایش مشتری 1. با هر یک از مشتریان را مانند یک مشتری VIP رفتار کنید به هر مشتری همان خدمات عالی را ارائه بدهید که میخواهید خودتان آن را از دیگر کسبوکارها دریافت کنید. به همین سادگی! شما میتوانید از برخی روشهای زیر استفاده کنید: از مشتریان خود برای مراجعه به کسبوکار خود تشکر کنید....
-
بدست آوردن مشتری وفادار یا مشتری همیشگی برای بقای کسبوکار ضروری است
چهارشنبه 28 آذر 1397 12:15
چگونگی ایجاد فضایی مناسب برای حضور دائمی مشتری وفادار ایجاد مشتری وفادار در کسبوکار کار بسیار مهمی است. با این حال رقابت بین رقبا سختتر میشود و ترجیحات بازار همچنان تغییر میکند. این که آیا شما یک برند معتبر هستید یا یک شرکت سرمایهگذاری راه اندازی کردهاید، فرقی در اصل موضوع نمیکند و باید به فکر رقابت با رقبا در...
-
کارت وفاداری؛ گزینهای برای رشد سریع کسبوکار
سهشنبه 27 آذر 1397 12:27
چرا کارت وفاداری برای کسبوکار شما مناسب است؟ کارتهای وفاداری در دنیای کسبوکار رقابتی امروز بسیار مهم هستند. براساس نظرسنجی از مصرفکنندگان، آنها خاطر نشان شدند که یک فروشگاه را براساس کارت وفاداری یا تخفیف قوی که ارائه میدهند انتخاب میکنند. تحقیقات محققان خارجی نشان داده است که 79 درصد از مصرفکنندگان قبل از...
-
افزایش مشتری یکی از اهداف مهم در موفقیت کسبوکار است
دوشنبه 26 آذر 1397 14:37
چگونگی پیدا کردن مشتریان جدید و رسیدن به افزایش مشتری شما میتوانید بودجهی نامحدود برای کسبوکار خود به منظور پیدا کردن مشتریان جدید و افزایش مشتری در نظر بگیرید. شما میتوانید تعداد زیادی از تبلیغات آنلاین و آفلاین را خریداری کنید، تبلیغات را برای ساختن ترافیک در وبسایت خود انجام دهید و یک کمپین روابط عمومی فعال...
-
باشگاه مشتری یا باشگاه هواداری؛ فضایی برای پاسخ به نیاز مشتریان
یکشنبه 25 آذر 1397 12:31
مصرفکنندگان دربارهی باشگاه مشتریان چه احساسی دارند؟ مصرفکنندگان به باشگاه مشتریان نیاز بیشتری دارند. مدیران بازاریابی دلیل اصلی رشد مشتریان وفادار را باشگاه هواداری میدانند و اعتقاد بر این دارند که این سیستم به مشتریان نیز کمک بسزایی میکند. طی تحقیقات انجام شده حدود 72% از مشتریانی که در باشگاه مشتری فعال هستند...
-
افزایش فروش یا همان فروش بیشتر؛ عاملی که در رشد کسبوکار شما تاثیر مستقیم دارد
شنبه 24 آذر 1397 12:28
5 راه مطمئن برای رسیدن به افزایش فروش آیا میخواهید فروش خود را به طور چشمگیری افزایش دهید؟ آیا میخواهید پس از رسیدن به راهی مطمئن برای افزایش فروش تمام تلاش خود را برای وفاداری مشتریانتان هزینه کنید؟ فرض کنید شما به افزایش فروش مد نظر خود رسیدهاید و تمام مشتریانی که از شما خریداری کردهاند به مشتریان وفادار و دائمی...
-
مشتریان وفادار همیشه همراه کسبوکارتان هستند؛ مشتریان با ارزش و وفادار
چهارشنبه 21 آذر 1397 13:11
چه نوع مشتری را به عنوان مشتریان وفادار خود میخواهید داشته باشید؟ با بررسی و تحقیق بین تعداد زیادی از کسبوکارها با چند دسته از مشتری مواجه شدیم. مشتریان در زمینهی خرید و کسبوکار به دستههای متفاوت تقسیم میشوند که وجود هر کدام از آنها در مشاغل تاثیرات متفاوتی دارند. در این مقاله به بررسی انواع مشتریان وفادار...
-
افزایش فروش یعنی رسیدن به نقطهی اوج در کسبوکار؛ دستیابی به موفقیت با پشتکار و تلاش
سهشنبه 20 آذر 1397 12:40
چند ایده برای افزایش فروش و رشد اقتصادی یکی از دلایلی که صاحبین کسبوکار به آن توجهی ندارند و پس از مدتی باعث شکست آنها میشود سعی در رشد اقتصادی و یا همان افزایش فروش است. مشاغل معمولا پس از گذشت زمان و مواجهه با رکود در کسبوکار خود ناامید میشوند و به ترک حرفهی کاری خود میشوند. به طور مثال فردی که مغازهی لباس...
-
کارت وفاداری برنامهای برای وجود مدام مشتریان است؛ وجود مشتریان برای کسبوکارها حائز اهمیت است
دوشنبه 19 آذر 1397 12:11
برنامهی کارت وفاداری برنامهی کارت وفاداری یک طرح انگیزشی است که به کسبوکار اجازه میدهد تا اطلاعات مربوط به مشتریان خود را جمعآوری کند. مشتریان از تخفیفات محصول، کوپنها و پاداشهای دیگر در ازای مشارکت داوطلبانهی خود در برنامهی کارت وفاداری بهرهمند میشوند. پیدایش کارت وفاداری مربوط به چه زمانی است؟ برخی...
-
نظرات مشتریان تاثیرات زیادی در رشد مثبت شما در کسبوکار دارد؛ نظر مشتری باعث افزایش مشتری است
یکشنبه 18 آذر 1397 12:35
نکاتی کلیدی برای رسیدن به افزایش مشتری نظرات مشتری یک منبع قابل اطمینان برای اطلاعات مورد نیاز سایر مصرفکنندگان است مصرفکنندگان و یا همان مشتریان برای خرید از کسبوکاری جدید به تحقیق در مورد محصول مورد نیاز و یا حتی کسبوکار مد نظر جهت آشنایی با تیم آنها و خدماتی که ارائه میدهند میپردازند. این تحقیقات گاه در...
-
بازخورد مشتریان به معنای دریافت نظرات مثبت و منفی است؛ بازخورد مشتریان روندی به سمت افزایش مشتری
شنبه 17 آذر 1397 11:55
دلایلی برای اینکه بدانید چرا بازخورد مشتریان برای افزایش مشتری در کسبوکار شما اهمیت دارد اگر کسبوکار خود را انجام میدهید، بدیهی است که شما بهترینها را برای مشتریان خود و نیازهای آنها میخواهید و در نهایت برای حفظ وفاداری آنها به نام تجاری خود تلاش میکنید. اما چگونه میتوان مطمئن بود که تلاشهای شما نتایج دلخواه...
-
تنها رسیدن به افزایش مشتری در کسبوکار کافی نیست؛ موفقیت یعنی تکمیل تمام فرآیند فروش به درستی
چهارشنبه 14 آذر 1397 14:54
5 راه خدمات برای افزایش مشتری در کسبوکار هنگامی که محصول شما به پایان عمر خود رسید، حالا زمانی است که مقدار معروف بودن برند شما و محبوبیتتان بین مشتریان حرف اول را میزند و مشخص میکند که چه راهی به پیشرفت دوبارهی آنها کمک خواهد کرد. راههایی برای دستیابی به افزایش مشتری : 1. این ایده را در مورد کسبوکارتان برای...
-
معرفی چند راهکار برای رسیدن به افزایش مشتری و محبوبیت بین آنها
سهشنبه 13 آذر 1397 13:14
تنها 3 استراتژی برای افزایش مشتریان کسبوکارتان 1. فروش افزایش فروش برای افزایش مشتری بیشتر تمرکز خود را برای فروش به مشتریان فعلی خود بگذارید. شایعترین تاکتیکهایی که در اینجا بیان میشود، مبانی فروش و بالا رفتن سطح آن است. هر دوی این رویکردهای خوب هستند. با این حال، گرایش شرکتها به استفاده از این دو وجود دارد....
-
باشگاه هواداری فضایی برای مشتریان؛ نرمافزاری برای تجمع مشتریان و ارائهی خدمات ویژه
دوشنبه 12 آذر 1397 14:02
7 نکته در مورد چگونگی جذب مشتریان جدید در باشگاه هواداری عضویت در باشگاه مورد علاقه شما یک امتیاز برای صاحب کسبوکار و نوعی شناسایی از سبک سلیقهی شما است. اعضای وفادار باشگاه هواداری شما بهترین مشتریانتان هستند و در طول فراز و نشیب کسبوکار شما باقی خواهند ماند. نگاهی به برخی نکات در مورد چگونگی جذب مشتریان جدید...
-
باشگاه هواداری نرمافزاری برای اجتماع مشتریان در یک فضا؛ تعریفی از وفاداری و هواداری
یکشنبه 11 آذر 1397 15:43
زمان و چگونگی ایجاد یک باشگاه هواداری اصولا تمامی مشاغل به وجود باشگاه هواداری نیاز دارند اما اکثرا با آن آشنایی ندارند. باشگاه وفاداری به نزدیکتر شدن مشتریان به رفع نیازهای خود و افزایش فروش و مشتری کسبوکارها کمک بسزایی میکند. هر کسبوکاری با ورود به باشگاههای هواداری و وفاداری مشتریان به رشد در حرفهی خود دست...
-
تعریفی از باشگاه هواداری؛ نرمافزار همراهی اعضای یک تیم برای بزرگ کردن تیمهای ورزشی
شنبه 10 آذر 1397 17:31
چگونه یک باشگاه هواداری برای تیم خود ایجاد کنیم؟ هنگامی که از تیمهای ورزشی بزرگ نام میبریم، ناخودآگاه و به صورت روتین باشگاههای هواداری و طرفداری تیمها در ذهن ما شکل میگیرد. بعضی از این تیمها از باشگاههای هواداری بهرهمند هستند اما تعدادی خیر. در این مقاله به بررسی ایجاد باشگاه هواداری برای تیمهای ورزشی...
-
جذب مشتری همان ترغیب مشتریان جدید و تشویق برای خرید از شماست؛ راهی دیگر برای کسب درآمد بیشتر
چهارشنبه 7 آذر 1397 16:33
همه چیز بستگی به نوع سرویسی دارد که به مشتریان میدهید. ابتدا باید سعی کنید به ایجاد ارتباطی قوی با مشتریان فعلی خود بپردازید. ارائهی محتوای ارزشمند، جذب افراد برای ایجاد یک فرآیند فروش، داشتن یک فروشندهی با صبر و حوصله به عنوان شنوندهی خوب و مورد اطمینان مواردی است که در جذب مشتری به شما کمک بسزایی خواهد کرد....
-
چه ویژگیهایی از مشتریان وفادار میتواند شما را در کسبوکارتان موفق کند؟
چهارشنبه 7 آذر 1397 15:14
وفاداری مشتریان چیست و چگونه برای بهبود روند کار میتوان از آن استفاده کرد؟ وفاداری مشتری نشان میدهد که مشتریان زمان خود را به محصولات یا خدمات کسبوکار شما اختصاص دادهاند و گرایش آنها به انتخاب محصولات و در نهایت کسبوکار شماست. معیار وفاداری مشتریان چیست؟ وفاداری مشتریان با رضایت آنها رابطهی مستقیم دارد. به...
-
وفاداری مشتریان ارتباط همیشگی آنها با کسبوکار شما؛ راههای حفظ آن را مرور میکنیم
سهشنبه 6 آذر 1397 14:49
چند راه برای افزایش وفاداری مشتریان و حفظ پایگاه مشتریان خود 1. مشتریان خود را دست کم نگیرید اگر شما به طور مداوم محصولات و خدمات با کیفیت بالا ارائه میدهید و کسبوکارتان در معرض روند پیشرفت قرار گیرد، مشتریانتان با شما خواهند ماند زیرا آنها میدانند که میتوانند روی شما حساب کنند و باز هم فرآیند خرید را انجام دهند....
-
وفاداری مشتری به معنای همراه بودن مشتریان به صاحبان کسبوکار است
دوشنبه 5 آذر 1397 13:16
تعریفی کوتاه از وفاداری مشتری و تاثیرات آن در کسب درآمد وفاداری مشتری به معنای انتخاب محصولات از طرف مشتریان و خدمات یک شرکت به طور مداوم و بیش از رقبای خود از طرف کسبوکار است. وفاداری مشتری نتیجه کار شرکت است که به طور مداوم دارای کیفیت بالای محصول، قیمتهای مناسب و ارائهی خدمات بیش از انتظارات مشتری است. مشتریانی...
-
تاثیر تجربهی مشتری بر پیشرفت کسبوکار؛ رفتار ما با مشتری تاثیر مستقیم در فروش دارد
شنبه 3 آذر 1397 14:03
چگونه تجربهی مشتری بر پیشرفت کسبوکار و کسب درآمد تاثیر میگذارد؟ واضح است که اگر مشتریان در هنگام برخورد با شرکت شما تجربهی خوبی داشته باشند این احتمال را دارد که در آینده به افزایش فروش دست یابید. با رضایت مشتریان از کسبوکار شما باعث میشود تا شما و محصولاتتان را به دیگران نیز توصیه کنند. بنابراین، رابطهی مثبت...
-
وفاداری و رضایت مشتریان بحثی بسیار مهم در رشد کسبوکار شماست
چهارشنبه 30 آبان 1397 16:28
چند پیشنهاد برای کسب درآمد و ایجاد وفاداری مشتری وفاداری مشتری و رضایت مشتری چقدر اهمیت دارد؟ وفاداری مشتری اندازهگیری این است که احتمالا مشتریان شما در انجام خرید مجدد با شما همراه خواهند بود یا خیر. صنایع مختلف دارای روشهای مختلف اندازهگیری وفاداری هستند اما اصلیترین راه این است که تعداد خریدها را در طول عمر...
-
تاثیرات CRM بر وفادارسازی مشتریان
سهشنبه 29 آبان 1397 12:59
خلاصهای از تعریف CRM CRM به معنای مدیریت ارتباط با مشتری است. در سادهترین شکل سیستم CRM به کسبوکارها کمک میکند روابط تجاری خود و سیستمهای اطلاعاتی مرتبط با آن را مدیریت کنند. با CRM شما میتوانید پیگیری حسابهای مشتری، اطلاعات تماس، فروش و منجر سایر اطلاعات را در یک مکان انجام دهید. سیستم CRM میتواند برای گردش...
-
عوامل خارجی موثر بر افزایش فروش
دوشنبه 28 آبان 1397 11:03
عوامل خارجی که بر افزایش فروش موثر است عوامل خارجی نیز می تواند به عنوان عوامل کلان اقتصادی یا تغییرات بازار موثر باشد. اینها عوامل موثر بر افزایش فروش محصول و تعامل بین نیروهای اقتصادی، سیاسی، تکنولوژیکی و رقابت گسترده محسوب میشوند و میتواند به طور قابل توجهی بر فروش محصولات شرکت تأثیر بگذارد. این موارد خیلی فراتر...
-
بررسی عوامل درونی کسبوکار بر افزایش فروش
یکشنبه 27 آبان 1397 14:39
عوامل موثر بر افزایش فروش در ابتدا باید بگویم شروع و راهاندازی هر کسبوکار با هدف و تلاش برای افزایش فروش آغاز میشود. زیرا رشد پایدار در فروش تنها کلید زنده ماندن در بازار است. یک شرکت از راههای متفاوتی این کار را انجام میدهد؛ مثلا یکی با ارائهی محصولاتش با کیفیت بالا و دیگری با ارائهی نخفیفات و بنهای خرید به...
-
مشتریان وفادار و راضی بهترین راه برای تبلیغ محصولاتتان هستند
شنبه 26 آبان 1397 13:12
چند دلیل برای رضایت مشتریان از کسبوکار شما در دنیای امروز، میتواند به نظر برسد که رضایت مشتری تنها به ارائهی سرویس به آنها گفته میشود در صورتی که معیارهای دیگری میتواند بر روی این امر مهمتر باشد. از نظرسنجیها تا یک لبخند ساده، میتواند راههای زیادی برای بهبود در خدمات مشتری باشد و رضایت مشتریان را کسب کرد....